תנאים כלליים:

1.צריך ייעוץ? נתקלת בבעיה? יש לך שאלה? אל תהסס לכתוב לנו. צוות מחלקת המכירות של בר מוצרי שיער ישמח לענות על כל שאלה ובקשה. אנא כיתבו לנו בדואר אלקטרוני info@bhair.co.il  או צרו קשר בטלפון 050-7933177. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה ומאחלים לכם קנייה מהנה.

2.התמונות באתר נועדו להמחשה בלבד, וייתכנו הבדלים בין התמונה למוצר הנמכר.
מודגש, כי האתר יעשה כל שביכולתו בכדי להציג תמונות מדויקות ככל האפשר, אך כאמור התמונות הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את האתר.

3.תקנון כתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים כאחד, כל האמור בתקנון זה בלשון זכר מתייחס גם לנקבה ולהפך וכל האמור בלשון יחיד, מתייחס גם לרבים ולהפך.

לקוח נכבד, תנאי השימוש שלהלן מהווים הסכם מחייב בינך ובין חברת בר מוצרי שיער (ח.פ. 38298378) .
אנחנו ממליצים לקרוא את תנאי השימוש לפני רכישת מוצר באתר.

רכישת מוצר ו/או שירות באתר מהווה אישור להסכמתך לקבל את התנאים שלהלן:

1.נתוני הפריטים אשר נמסרים באתר, ו/או ע"י הצוות שמפעיל את האתר, הם כפי שנמסרו לנו על ידי
יצרני ו/או משווקי הפריטים והוא באחריותם הבלעדית. האתר לא יהיה אחראי לתוכנם ונכונותם של נתונים אלו.
2.האחריות של בעלת האתר למוצרים מוגבלת לגובה עלות המוצר ללקוח בלבד. האחריות על טיבו של המוצר חלה על היצרן ו/או היבואן שלו עפ"י החוקים והתקנות להגנת הצרכן. כל המידע המופיע באתר, לרבות הצעות מסחריות ו/או פרסום של צד שלישי (להלן: המידע), לגבי המוצרים השונים, ובכלל, הינו מידע כללי בלבד. אין לראות במידע המופיע באתר משום מידע רפואי או המלצה רפואית. אין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לאופן הפעולה של המוצרים הנמכרים בו. האתר לא יהיה אחראי לשום נזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם למשתמש כתוצאה מהסתמכות על מידע המופיע באתר ו/או בקישורים לאתרים אחרים ו/או כל מקור מידע פנימי/חיצוני אחר ו/או שימוש במוצרים אשר נמכרים על-ידו.
3. המחירים המצויינים באתר הינם לרכישה באתר בלבד !

אספקת המוצרים

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
2. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידי צוות האתר להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו, עקב פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או כל דין.
3. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה,
וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.
4. האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה.  אם לאחר ביצוע ההזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן  ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך אן השבת מלא הכסף ששולם.

החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות
במקוםסמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א'-ה',
לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
5. בנסיבות בהן האיחור נגרם בשל רשלנות בית העסק, לצרכן תעמוד הזכות לבטל העסקה ולקבל מלוא התשלום ששילם, או להמתין לקבלת המוצר, על פי בחירתו.


דמי משלוח

1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח במסגרת התשלום בגין המוצר.
2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.
4. מוסכם, כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
5. במידה ומשקל החבילה עולה על 2 ק"ג לא ניתן לבצע משלוח רשום ויתבצע משלוח אקספרס בעלות 39 ש"ח .

שירות לקוחות

צריך ייעוץ? נתקלת בבעיה? יש לך שאלה? אל תהסס לכתוב לנו. צוות שירות הלקוחות של אבי שויקה ישמח לענות על כל שאלה ובקשה. אנא כיתבו לנו בדואר אלקטרוני info@bhair.co.il  או צרו קשר בטלפון 050-7933177. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה ומאחלים לכם קנייה מהנה.

ביטול עסקה

1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר בינהם.
2. הודעת הביטול תימסר בפקס/ דוא"ל/ דואר.
3. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול,   
   למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך בינהם , המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת
   הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
5. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
6. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
7. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
8. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית ; מוצרים פסידים - מוצרי קוסמטיקה ומוצרי שיער כדוגמת קרמים וכו' במידה ונפתחו ונעשה בהם שימוש.
9 . במידה וההזמנה כבר טופלה, נארזה ונשלחה ללקוח - במקרה של ביטול עסקה יחוייב הלקוח בדמי המשלוח בנוסף לדמי הביטול גם אם מופיע בדף המוצר "משלוח חינם" . במקרה של דואר רשום יחוייב הלקוח ב-20 ש"ח ובמקרה של דואר שליחים יחוייב הלקוח ב-39 ש"ח .


אבטחת מידע ופרטיות בחנות

1. החנות נוקטת אמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. העברת הנתונים באתר
מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL.
2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.
4.לא נחשוף מידע שאספנו דרך השימוש שלך באתר אינטרנט זה לגורמי צד שלישי.


זמני אספקה באמצעות דואר רשום:

כללי בארץ: תוך 7 - 14 ימי עסקים ממועד קבלת ואישור ההזמנה
קיבוצים וישובים כפריים: בהתאם למועדי חלוקת הדואר. החבילה תסופק לנקודת חלוקת הדואר.

זמני אספקה באמצעות דואר מהיר / שליח :

כללי בארץ: 2- 5 ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה בשרתי החברה ואישור הכרטיס ע"י חברת האשראי.
קיבוצים וישובים כפריים: בהתאם למועדי חלוקת הדואר בישוב. החבילה תסופק לנקודת חלוקת הדואר ולא לבית הלקוח .

בתקופות חגים, חופשות יתכנו זמני משלוח ארוכים מן הרגיל .

הערות לאספקה:

*הזמנה שתתקבל אחרי השעה 16:00 בימים א'-ה' תרשם כהזמנה שהתקבלה ביום העבודה הבא. הזמנה שתתקבל בימי שישי וערבי חג תרשם כהזמנה שהתקבלה ביום העבודה הבא.
*ניתן לאסוף את המוצרים בתיאום מראש בכתובת: וינגייט 2, קרית אונו. באיסוף עצמי ההזמנה לא תחויב בדמי משלוח.