שאלות תשובות

שאלה: האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי?
תשובה: כמובן! המערכת שלנו אינה מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. תוכלו לבחור באופציה של "רכישה טלפונית" והצוות שלנו יצור אתכם קשר להזנת הפרטים.

שאלה: מה קורה אם הזמנתי מוצר שאזל מהמלאי?
תשובה: במידה והמוצר אינו קיים במלאי או לא יתאפשר לעמוד בזמן האספקה, תינתן הודעה על כך בתוך 4 ימי עסקים. במקרה זה שמורה הזכות להמתין או לבטל את העסקה ללא חיוב בדמי ביטול.

שאלה: איך ניתן ליצור איתכם קשר?
תשובה: ניתן ליצור איתנו קשר במגוון דרכים:
א. להשאיר הודעה בטופס צור קשר באתר, ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי.
ב. ניתן לשלוח לנו פנייה דרך הדוא"ל שלנו- info@bhair.co.il
ד. תוכלו להתקשר אלינו לטלפון שלנו: 050-7933177

שאלה: זמן האספקה המצוין באתר הוא 7-14 ימי אספקה. מהו זמן האספקה בפועל?
תשובה: מוצר המצוין לידו זמן אספקה של 7-14 ימי אספקה לרוב נמצא במלאי. המשלוח מגיע בפועל תוך ימים ספורים בלבד. זמן האספקה הנקוב הוא לצורך מרווח בטחון בלבד לקבלת אישור מחברת האשראי, אריזה ומשלוח.