שאלה: האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי?
תשובה: כמובן! המערכת שלנו אינה מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. תוכלו לבחור באופציה של "רכישה טלפונית" והצוות שלנו יצור אתכם קשר להזנת הפרטים.
שאלה: מה קורה אם הזמנתי מוצר שאזל מהמלאי?
תשובה: במידה והמוצר אינו קיים במלאי או לא יתאפשר לעמוד בזמן האספקה, תינתן הודעה על כך בתוך 4 ימי עסקים. במקרה זה שמורה הזכות להמתין או לבטל את העסקה ללא חיוב בדמי ביטול.
שאלה: איך ניתן ליצור איתכם קשר?
תשובה: ניתן ליצור איתנו קשר במגוון דרכים:
א. להשאיר הודעה בטופס צור קשר באתר, ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי.
ב. ניתן לשלוח לנו פנייה דרך הדוא"ל שלנו- info@bhair.co.il
ד. תוכלו להתקשר אלינו לטלפון שלנו: 050-7933177
שאלה: זמן האספקה המצוין באתר הוא 7-14 ימי אספקה. מהו זמן האספקה בפועל?
תשובה: מוצר המצוין לידו זמן אספקה של 7-14 ימי אספקה לרוב נמצא במלאי. המשלוח מגיע בפועל תוך ימים ספורים בלבד. זמן האספקה הנקוב הוא לצורך מרווח בטחון בלבד לקבלת אישור מחברת האשראי, אריזה ומשלוח.
ההזמנה דרך האתר נוחה ומהירה, קיבלתי את המוצר לפני הזמן שצויין ובנוסף שלחו לי גם כמה דוגמיות ששמחתי לקבל, כמו כן המחירים לא יקרים כמו במספרות ובחנויות. וגם יעצו לי במקצועיות ובאדיבות. ממליצה בחום!
כל הזכויות שמורות לבר מוצרי שיער 2014-2016 © נבנה ע"י Design4Site-אחסון ובניית אתרים